@ Helsingborg

Nu har man kommit till helsingborg och det är helt underbart! Trivs verkligen i denna vackra stad!
Igår hämtade anton mig på stationen, så åkte vi hem till honom! Han har fått det rätt mysigt i lägenheten =) Han hade fått as långt hår så jag klippte honom sen lagade vi god mat =) Sen efter ja varit hos honom ett tag gick jag och mötte Kim! Hon har flyttat till en as mysig lägenhet i närheten av anton. Vill med bo såhär. Helt underbart.!
Så idag har jag och kim bara glassat på balkongen och fått en del brun färg på kroppen! Vi ska snart dra till väla men vi vill gärna va kvar på balkongen lite till för det är så bra väder..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötnöt:)

2009-04-13 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0