Hem från en himla trevlig vecka!

just nu sitter ja på tåget hem från helsingborg! Det har varit en underbar resa med mycket skratt!! Har bott hos kim några dagar sen anton någon dag. Känns himla skönt att vi kan va bra vänner! Han skjusade mig till stationen nyss och de va så nära att ja missade tåget hem. Det stod på skärmen att de skulle va på spår 4a, men visade sig sen att de stod på spår 2. Så om ja inte hade vänt mig om i rätt tid hade ja missat tåget!

Jag sa till anton att han får ta och komma och hälsa på mig när de blir löning någon gång i sommar sen så ska han hänga med till husaren och se draget där =) Sen är det ju ett måste att han måste se min lägenhet! Den är kanske lite snyggare än hans =P

Nu tänkte ja se film och bara slappa! Ha det bra


Kommentarer
Postat av: josefina

Gött att du kommer hem igen du =)

2009-04-16 @ 17:49:22
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Sofia

vackra du:) snaart ses vi igen! det tycker vi om. Surt att jag inte kan komma redan imon bara, hade vart mys. Men jag kommer en helg för party jag med:P hallå liksom. PUSSS

2009-04-16 @ 20:05:26
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0