Sitta vid Havet och bara njuta

Då vad de tisdag och ja har legat på balkongen lite idag. Man har fått en del färg på magen iaf =P Underbart!!
Igår pratade ja och sofia om att hon inte skulle komma in på skolan hon sökt så funderar vi att flytta ihop i helsingborg! Det hade varit så underbart! Snacka om att vi hade haft de kul om vi bodde ihop! Massa fest =D


Sån underbar vän Sofia är, är nog väldigt svårt att hitta. Hon ställer alltid upp för en . Du är så underbar! ♥




Idag ska jag och kim gå på stan lite och sätta oss vid havet och bara ta de lugnt. Anton kommer kanske förbi stan och tar en fika med oss! Blir nog himla trevligt!! Nu ska ja städa lite och sedan ringa kim och kolla om hon är på väg hem =) Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

NAW:) vad glad jag blir! du är ju med sån, vet alltid att jag har dig om det är nåt:) Underbara du! PUSSSSSS

2009-04-14 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0