Solig dag!

Vilket underbart väder de har varit idag. Har varit hemma hos mamma idag och bara tagit de lugnt. Gick ner till stan och köpte ett par tygskor. Jätte sköna är dom. Haha men vet ni vad som hände precis när ja köpt skorna. Ja gick till stan i mina klackskor, och när ja va mitt i centrum kände ja hur skon vickade fram och tillbaka. Så kollade ner på skon och vad ser ja inte då. Min klack hade gått av. Hur lyckas man? Det va samma sak sist ja köpte ett par skor. Samma dag ja köpte ett par skor gick dom ja hade på mig sönder. Ska ha tofflor på mig nästa gång ja ska köpa nya skor :D

Fick även en vårjacka av mamma idag. Jätte fin va den! Tack så mkt ♥
Nu ska ja ta ett varmt bad och sedan träffa älsklingen! Puss


Kommentarer
Postat av: kimpa

både skorna och jackan var jättesnyga=) kul att gå på marken med dig och brorsan idag! hoppas du mår bättre sen så jag får sova med dig, kan ta hnad om dig imorgon:) puss älskling

2009-04-02 @ 17:38:26
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0