Tillbaka till falköping

Då va men tillbaka till falköping. Känns inget vidare att komma tillbaka till staden som gud glömde. Men trevligt att träffa alla igen =) När jag hade kommit hem var det katt mat över hela golvet i köket så fick storstäda direkt. Efter ja städat snackade ja lite med miriam så hon kom förbi. Det va meningen att vi bara skulle va hemma och slappa, men blev inte så. Alec ringde och frågade om vi ville dra till skövde. Men då sa vi nej för vi inte pallade riktigt. Men vi hängde med till lundgren på förfest och då ändrades planeran! Så jag, miriam, max och nadim åkte i en bil! Sen drog alec och lundgren i en annan! Vi hamnade först på husaren men tyckte inte de va nått precis att hänga i granen så jag drog till bogrens. Där va de lite roligare. Bättre musik om inget annat!

Så himla skönt att sommaren är på väg! I´m living the life, helt underbart! Vi får se till att dra utomlands nu i sommar sofia !! Snacka om att de hade varit niiice..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart att vi ska darl:) är ju typ bestämt:) imon ses vi igen. :) PUSS

2009-04-17 @ 15:41:31
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0