Början på ett bra år!

År 2009 ska bli ett bra år. Känner redan att det går åt rätt håll! På nyår firade jag med de bästa, sofia och miriam! Hade det så grymt kul! Ni är bäst tjejer! Vi va hemma hos mig och åt god mat och pratade om allt möjligt:) man behöver inte gå ut och dricka as mycket när man kan ha underbart kul med sina bästa vänner! :) sofia åkte hem idag vid 3 tiden vilket va tråkigt men vi ska ses snart igen:) sen tog miriam tåget dagen efter nyår så hon kommer vi borta 1 v. :( men tiden går fort! Snart drar jag och sofia iväg någon stans, vet ej vart dock men 2 v ska det bli iaf. :) längtar!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nånstans soligt med mkt party, dit drar vi:):)

2009-01-04 @ 23:17:19
Postat av: Josefina

Det låter som att ni hade en trevlig kväll =)

2009-01-12 @ 14:39:32
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Mirre

Det var myyyysss ! :D

pussssss

2009-01-14 @ 10:30:31
Postat av: Andréa

Tjena :) Gillar du smink? Eller bara att läsa i allmänhet? Kika in i min blogg!

Lägg gärna till mig på bloglovin.com och säg till mig när du gjort det så lägger jag till dig också :)

2009-01-19 @ 20:02:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0