Födelsedagsfest

Igår vad ja och miriam på födelsedagsfest hos soneby och madde! Va jätte kul! Mycket glatt folk och bra musik! Senare på kvällen drog vi alla till skövde, jag och mirre gick in till vatra, Shit har inte haft så kul på länge! Underbar kväll med mycket folk och as bra musik!
Efter vatra stängt drog vi till efterfest hos yonis! va trevligt, men stannade inte så länge för ja och mirre va skit trötta! Men slutade med att vi kom hem halv 5 ändå!:) Men de va trevligt!

Lägger upp lite bilder från vatra!
Ingen aning om vilka dessa killar är!

Jag och My love!

Vi igen!





Kommentarer
Postat av: Mirre

hahah, det var en riktigt rolig kväll! :D

pussss (K)

2009-01-18 @ 18:20:58
Postat av: Sofia

SNYGGINGAR:) <3

2009-01-19 @ 15:21:15
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är faktiskt inte så farligt, typ 4 minus. men helgen innan vi kom upp va det 21 minus och jag är grymt glad att det inte är det nu:) jaa kom till mig då, vore jätte kul. puss

2009-01-19 @ 18:28:00
Postat av: Anonym

Det är faktiskt inte så farligt, typ 4 minus. men helgen innan vi kom upp va det 21 minus och jag är grymt glad att det inte är det nu:) jaa kom till mig då, vore jätte kul. puss

2009-01-19 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0