klippning och besök av pappa!

Igår vad jag med miriam! Våra bilturer blir alltid lika lyckade! Vi har riktigt kul i bilen vad vi än gör ! :D Du är underbar gumman!
Senare på kvällen drog jag till oskar där kim och andersson va! Det va jätte trevligt! Vi va där till 1 typ. Sen skulle ja och kim åka till honom, men vi stannade vid pub 53 där hikmete va samt fia. Oskar kom förbi en snabb stund sen skjusade han hem oss till kim!

Idag har vi haft en mysdag. Vi lagade ungsfalukorv med mos. Riktigt gott blev de!! Efter vi hade ätit så klippte ja kim. Ska vara ärlig. Va lite nervös innan. Men resultatet blev bra :D Har funderingar om ja ska börja plugga till frisör.. Men de är så dyrt bara =/ Men hade varit riktigt kul.

Min mobil ringde för ett tag sen. Det var pappa som ringde, kul att han hörde av sig. Har inte pratat med honom på jätte länge. Så han frågade om han fick komma förbi en liten stund. Och det var trevligt! Skönt att vi kan snacka igen! Speciellt nu när man ska få ett syskon snart =)


Min stiliga pojkvän efter klippningen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

yoo ! :D vi har alltid trevlig på våra utflyckter :P haha!

du borde bli frisör, kan man få lite rabatt kanske sen ;)

pusspuss sötis (L)

2009-03-08 @ 20:38:45
Postat av: emelie

klart du kan få rabatt ;)

2009-03-08 @ 23:06:42
Postat av: Sofia

Jaa bli frissa:) perfekt så kan du klippa mig!! du kanske kan färga mitt hår med nästa gång jag kommer? :) puss

2009-03-09 @ 03:04:05
Postat av: Sofia

Så bra:) vad koster det att gå en sån utbildning då? Jag längtar med, ska bli as kul. pöss

2009-03-09 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0