Helgen

I fredags kom anton på besök :) va trevligt att se honom igen! Trodde han skulle ringa när han va i närheten men istället ringde de på dörren o jag öppnade så stod han där :) Så i fredags va vi hemma lite sen drog vi till terrassen. De va ållefestare, (har ingen aning om varför vi gick dit) Men anton ville säga hej till assio o ja ville hälsa på fia :) .. Men vi stannade inte så länge, vi drog hem vid 1 tiden kanske!

På lördagen tog vi de lungt. Vi båda va trötta så vi såg på tv och åt god mat ! Sen på kvällen gick vi hem till fia för sasha hade fördelsedags fest. Blev en del folk där, sen drog alla vidare till terrassen! Blev en riktigt lyckad kväll :)

Sen idag så åkte han hem. han drog hem vid halv 7 tiden kanske. Men de va riktigt kul att se han igen och att vi kan umgås som bra vänner :)
efter han åkt gick ja hem till fia och såg på en film sen tog vi ett strög. När hon släppte av mig ringde alec o frågade om ja ville komma förbi, så gick till han en stund.. Trevligt!

Nu ska ja lägga mig i sängen o kolla film! / Mli










Kommentarer
Postat av: Mirre

tjooO!:) var en nice kväll...för att vara fkpg ;) får ses snart! :D pusss

2009-05-11 @ 09:39:32
Postat av: Sofia

Fina bilder:) Längtar. Pusss

2009-05-11 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0