Läs!

En sann historia!

En dag frågar en son sin far:
> - "Pappa, springer du en maraton med mig?"
> Pappan svarar:
> -"Ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

> En annan dag frågar sonen sin far igen:
> -"Pappa, springer du en till maraton med mig?"
> och pappan svarar igen:
> -"Ja, min son".

>En dag frågar sonen sin far:
> -"Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"
> (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
> Och pappan svarar igen. - "Ja, självklart vill jag det"

Och här kommer videon till denna historia:


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad mäktigt:)

2009-05-13 @ 16:10:09
Postat av: kimpa

fy fan vad mäktigt:) glömde skriva namn innan :P

2009-05-13 @ 16:10:51
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det där är en riktigt god människa. Att göra det där visar riktigt att han älskar sin son. Jag blev riktig rörd.

2009-05-13 @ 17:02:00
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: johanan

har hört talas om detta men aldrig sett det...så enormt värmande.

2009-05-16 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0