problem med att sova..


Kan verkligen inte sova! Är så pigg men ändå så trött! Mina katter har fått liv i sig så dom springer fram och tillbaka och gör ett sånt oväsen. Kan va bra att dom busar av sig lite så dom inte göra de inatt eller på morgonen =)

Nu ikväll har jag varit med alec o de andra hemma hos lundgren. Blev en slapp kväll finns ju inte så mkt annat att göra i denna stad! De hade ju inte varit fel om man hade öppnat ett ställa som har öppet dygnet runt. Tror de hade funkat rätt bra för alla i falköping brukar inte ha så mkt o göra på kvällarna. Så kan va smidigt o ha ett ställe som har öppet 24 h. =)

Nä nu tänkte ja sätta mig och kolla på film. Tror de får bli fullfrys så man kan skratta sig till sömns! Hehe

Kommentarer
Postat av: sofia

söt<3

2009-05-16 @ 09:21:40
Postat av: kimpa

full frys är ju aldrig fel:P

2009-05-17 @ 23:31:26
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0