Ny dag nya krafter!

Då va man här igen. KÄnner verkligen ingen ork att skriva blogg. Men vill heller inte ta bort den för har så många minnen i den ! :)

Just nu är jag hos alc, hur trött som hellst. Sov max 3 timmar inatt. Vet inte vad de som har hänt men den senaste tiden har ja riktigt svårt att somna.

Sen så ska ja nog flytta snart med. En etta i fkp som inte ligger på wtn så de är skönt ! Hoppas flytta så fort som möjligt !

Nu ska ja göra mig iordning sedan kolla med folket vad som händer idag!

Puss M l i


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss min lilla älskling!!!!

2009-09-20 @ 00:57:46
Postat av: fianborg.blogg.se

back on track jag med

2009-09-26 @ 01:17:22
Postat av: sofia

fin bloggen är, skriv mer bara:) puss

2009-10-20 @ 14:38:32
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefin! Men även texten behöver uppdateras gumman! Puss!

2009-10-21 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0