Hej hej alla lovers! Nu är jag här igen :P

Gårdagen var bara helt underbar! Var med erica så va vi hemma hos mig såg film med brorsson sedan drog vi vidare till sara och maxim. Haha jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Boris satte på ett youtube klipp och tårarna kunde man inte hålla inne. Helt klart min humor ♥


 

Efter vi varit hos dom så drog ja och erica hem till mig igen, Vi vaknade halv 3 idag. Snacka om att sova bort heeela dagen. Men det gör mig inget. :)
När vi precis skulle gå ut till stan så kom min bby och knackade på dörren. Han dyker upp överallt utan att ja får någon förvarning! haha men gillar han ändå :)

Nu ska ja laga lite mat sedan träffa bby!

Puss / Emelie


Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha ;) inte dumt gumman! du glömde skriva att vi hälsade på fete också ;p

2010-02-18 @ 14:13:17
Postat av: Anonym

haha alc lr :P? Pössss

2010-02-18 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0