Awesome .. =)

haha jag är inte snabb på att uppdatera min blogg men jag har tänkt lite och jag har kommit på att varför inte fortsätta blogga? =)
Och då kanske ni undrar vad ja ska skriva om. Och jooo det ska jag berätta för er gott folk! Lite smått nyfikna kanske ni är ;) Men ja har tänkt att skriva om vad som händer mig dagligen! haha ni kanske tycker att de låter lite lame men de kan nog bli rätt intressant, eller vad tror ni? =)

Nu tänkte jag visa i bilder vad jag har hittat på när jag inte bloggat!

Njuuuuut av alla vackra bilder hihi =)

Jag har kommit på en ny funktion i min kamera :D Hur nöjd som helst ^^

Har vairt med min solstråle 24/7 typ .. Awesome


Elins hund har fått valpar som är huuuur söta som helst

Har oxå spenderat en hel del tid med min andra solstråle

Har tagit hål i tungan ^^

Varit hundvakt åt tiva

Festat med denna killen (min super snälla granne)

Jag har lekt modell ^^

Min syster har fyllt 1 år ♥


Orkar inte lägga in mer kort men nu har ni fått sett lite :) Imorn börjar dom nya bilderna komma in på bloggen ^^




Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

åå tack så hjärligt :) görs då?

2010-09-14 @ 00:53:21
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

aha va trevligt :) Nee jag uppdaterade nyss bloggen, hade tänkt lägga mig och sova snart hihi

2010-09-14 @ 01:03:38
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

den köpte jag i en burberry affär i london för några år sen :)

2010-09-14 @ 01:08:10
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0