Sweet dreams

Har inte riktigt haft tid att uppdatera idag! Har varit med mina boys =)

Nu sitter jag framför tvn och tänkte snart vandra mig mot sängen! Vi har haft en liten bak kväll hos mig hehe, det var huuur gott som helst, och jag slapp göra något! B-man stod för all bakning!! Det blev en sockerkaka med chokladsås och pärlsocker haha! Men det blev riktigt gott, =) Tummen upp där (Y)

(B-man rör om i grytan)

(Nu ska det röras om med pärlsocker)


Haha fick dock inget kort på hur den såg ut när den blev klar, den tog slut dirr haha!

Nu ska jag sova! Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: malin

hihi visst är hon :)

och du med btw! hihi



jo allt är bra med mig. sj? :)

2011-02-11 @ 10:27:15
URL: http://maolindahlström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0