Torsdag

Så nu har jag precis kommit hem från kursen typ! Man blir verkligen inte taggad på att gå dit när det är snöstorm ute. =( Men allt gick bra och jag kom hem tillslut!

Idag på kursen så pratade vi lite om hur jag ska göra framöver, det var meningen att jag bara skulle gått denna veckan ut, men gjorde lite ändringar så kommer gå typ 10 v till i den kursen sen ut och jobba. Blir nog bäst och göra så! :)




Haha det finns en kille som går på kursen som är så speciell, våran "lärare" sa ;

Hemskt vad dåligt jag skriver,
Hans kommentar; Tur att du inte har en katt då!

Hahaha så epic. Han kan ju inte veta vad han snackar om killen, men han ger oss alla ett gott skratt ^^





Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är kinect till xbox :D Det är typ som wii fast bättre och man behöver inga kontroller:D

2011-02-10 @ 15:41:28
URL: http://ejockisch.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det är as jobbigt. Kör man en timme blir det som ett träningspass:)

2011-02-10 @ 17:16:29
URL: http://ejockisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0