Ingen bra rubrik

Hmm idag har de verkligen varit hur lugnt som helst. Knappt en människa har plingat på min dörr idag. Och kan ju tala om att den brukar låta 24/7. Men det är skönt och spendera lite tid för sig själv ibland, inte för det finns så mycket och göra!

Lagade mat för en stund sen så nu ska jag kolla på en film tror jag sen lägga sig tidigt. Imorn äre kurs som gäller =)  Och kanske en resa till gbg!


Jag har gjort om min lägenhet också, från en 1:a till en liten 2:a typ :D

Delade av köket med hjälp av en gardinstång och ett par mörka gardiner. Funkar helt utmärkt om man vill skärma av lite :) Så slipper man ha sängen i vardagsrummet!

(där det är mörkt hänger gardinen)

(så här ser det ut om man drar undan gardinen) Dock ska man ej göra de..



(Tadaa så ser de ut nu, jätte mysigt. Man tänker inte att det är i samma rum som köket)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Det blev fint ju!:)

2011-02-07 @ 22:45:07
URL: http://ejockisch.blogg.se/
Postat av: Alec

Smart att ha sängen där!!!



Hur har du det i tvrummet nu då?? :D

2011-02-10 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0